maandag 29 juli 2019

Op de nachtboot naar Italië

De reis sinds 5 juni
zoombare kaart

Gert fietste vandaag 22 kilometer naar de haven van Dubrovnik en vaart naar Bari in Italië.

sms 21:08
In de boot. Vanmiddag ben ik toch nog naar het centrum geklommen omdat een vriendin graag een foto wilde. En toen ik er was had ik daar geen spijt van. Een uur flink accordeon gespeeld. Nu moet ik al die Kroatische munten op zien te krijgen. Dat zal wel lukken in deze restauratie.

sms 21:32
Had nog een foto van de boot op de blog willen zetten, maar toen ging alles zo snel.
Aan de praat geraakt met een Engelsman en ik vond geen wifi meer. Ik heb ook foto's van Dubrovnik gemaakt, maar aan boord is geen wifi. Op de boot naar Albanië was dat wel.
Mijn muntjes heb ik er al door. Nog een stapel biljetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten