maandag 8 juli 2019

Mooie lichtval met Sloveense muziek

Goede morgen, dober dan.

Nog even terugblikken naar de kampeerplek van gisteren die zo onverwachts kwam opduiken, net nadat ik de laatste vijgen van een inpakken kraampje had weten te bemachtigen. Dat was precies wat ik nodig had want ik kon het gebruikelijke ritueel niet uitvoeren van het bereiden van de avondmaaltijd.
Groente had ik niet en tussen de middag was een pizza in een restaurantje de warme maaltijd geworden.
De vijgen waren nu genoeg om mijn buikje te vullen en bij mooie muziek uit radio Slovenië kon ik weer verder werken aan mijn trui en mijn cryptogrammen.




En tussen de bomen van het bosje door scheen het licht van de zon die met de wolken speelde, waar elders veel regen uit leek te vallen, getuige ook de regenboog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten