donderdag 18 juli 2019

Blij dat mijn reis weer richting heeft.

Goede morgen. 
Gezellig in Knin op een terras. 




Na het goede nieuws van de ontdekking dat ik op de goede weg zit naar Medjugorje had ik vannacht wel slecht geslapen. De tent stond zó dat ik mijn hoofd niet goed kon leggen. Ben ook nog eens buiten de tent gaan liggen en toen kriebelde het van alle kanten. Midden in de nacht was ik woedend even, terwijl het zo'n mooie plek was. Zoals vanmorgen weer bleek toen ik heerlijk in het zonnetje kon werken aan het kladblog. 




Het landschap is vaak erg weids, alsof je in de States fietst.
Dit was de afgelopen dagen op de hoogte van rond de 700 meter.
Gisteren afgedaald en nu is het stukken warmer. Vanmorgen geen koude voeten meer en nu moet ik weer wennen aan de hitte.

Ben blij dat mijn reis weer richting heeft. Op de dag van mijn plotselinge koerswending schreef ik hier wel: "Dit is de eerste dag van de rest van de reis", vandaag op de tiende dag van de rest van de reis beleef ik dit ook zo. 

Gisteren bleek ook dat ik in Dubrovnik al over kan steken naar Italië, want dat is mijn volgende plan.
Daar heb ik het vooruitzicht eindelijk weer eens gewoon Italiaans te kunnen praten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten