dinsdag 30 juli 2019

Gezellig op de boot

Buongiorno.
Een hoop bombarie in Bari? Nee hoor, dat valt wel mee. Het is er nog stil, hoewel het niet meer zo vroeg in de ochtend is.

Een volgende etappe van de reis is begonnen. Waar zal die heen leiden? Ik weet het lekker zelf niet, maar mijn pijlers zijn voorlopig gericht op Sicilië.

Het was gezellig op de boot, die meeviel in afmetingen. Ik heb veel grotere meegemaakt, waarin ik verdwaal met mijn slechte oriëntatie.
Er waren twee andere fietsers aan boord. Met eentje, een Engelsman, Peter genaamd, had ik leuk gebabbeld gisteren.

Gisteren dus toch nog naar Dubrovnik geklommen. Al mopperend eerst, want een hoop geklim en in het begin zag je niks van "de mooiste stad die ik ooit gezien heb", zoals een vriendin schreef die een foto wilde hebben. Toen ik er uiteindelijk was, was ik haar dankbaar, ook omdat ik me even uit heb kunnen leven met de accordeon.

De veerboot
Toen had ik ook spijt dat ik niet eerder was gekomen, want na een uur moest ik weg om op tijd bij de ferry te zijn. En daar kwam Engelse Peter dus ook net aan.

met medepassagier Peter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten