vrijdag 5 juli 2019

Ik gooi het bijltje erbij neer

zoombare kaart

Gert fietste 41 kilometer, het laatste stuk in de bergen.

sms 15:40
Reisschema veranderd. Bij Villach de weg ingeslagen die via de Würzenpass naar Slovenië leidt. Daar rechts naar Tarvisio of links naar Ljubliana. De weg is wel erg steil!

sms 15:53
Een Nederlands stel ontmoet. "Bent u de bekende wereldfietser Frank van Rijn?"
Ik zei dat er één groot verschil is. Frank kan alles repareren, en ik niet.
Nu verder naar de pas.

sms 17:02
Helling van 18 procent gedurende 600 meter, stond er. Een camper durfde het niet aan. Ik voor mij vond het ook riskant. Om de honderd meter gestopt, zuinig zijn op mijn hart.

sms 17:45
Op 1128 meter hoogte. Ik gooi het bijltje erbij neer.
De planwijziging kwam zo snel dat ik niet meer in winkels kwam. Geen groente. Alleen wat macaroni. Wel water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten