woensdag 31 juli 2019

Eindelijk weer sperziebonen op het vuur

Een rustig terrasje in het warme Puglia. Gelegenheid om mijn administratie wat bij te werken onder het genot van drie kopjes espresso. 
Geen gelegenheid om de accordeon tevoorschijn te halen, bij gebrek aan publiek.

Gisteren in Bari zag ik het wel even zitten, toen ik een ruime voetgangerszone ontdekte. 
In het oude centrum zou het waarschijnlijk beter zijn gegaan. Daar sta je meer in de schijnwerpers. Maar ik voelde me te moe na een nacht met een beetje slapen op de ferry. Zo'n promenade gaat altijd wel en ik voel me er vrijer.
Na een uurtje spelen hield ik het weer voor gezien.

Daarna, na even fietsen, doemde een prima plek op voor de avond en de nacht.
Voor het eerst sinds lange tijd stonden er weer eens sperziebonen op het menu en op het vuur.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten