maandag 1 juli 2019

Weer gewoon met de mensen praten

de 1000 meter plek van gisteren

Hallo hallo, hier is Oostenrijk, provincie Steiermark.

Max Verstappen heeft hier gisteren gewonnen, las ik in de krant en het was een mooie happening.

Vandaag ook voorlopig de laatste dag van de hitte. Deze laatste loodjes zullen het zwaarst wegen, want er is geen wind en ik fiets niet op grote hoogte.

Het doet me nog steeds goed dat ik hier weer gewoon met de mensen kan praten, de krant lezen enzovoort, maar ik merk dat ik het contactarme bestaan ook wel lang vol kon houden.

Het is een prachtig land, mooie natuur. Aardige mensen.

Vanmorgen werd ik op mijn kampeerplekje hartelijk begroet en gefotografeerd door wandelaars. Eenmaal op weg trof ik hen weer op een parkeerplaats, met een fles water in de aanbieding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten