zaterdag 11 mei 2019

Wifi? Wat is dat?

traject tot vandaag
zoombare kaart

de kampeerplek van boven
de kampeerplek met Streetview


Gert fietste vandaag 49 kilometer. Had een stukje met een foto willen plaatsen maar er was geen wifi onderweg.



sms 12:25
Ben aan het oefenen met ongevaarlijke loslopende honden. Komen ze me achterna, dan stap ik af, kijk ze aan en spreek ze autoritair toe. Ze druipen af. Maar of dat met gevaarlijke herders ook gaat?

sms 17:58
In het café wisten ze niet wat wifi was. Morgen komen er grotere plaatsen.
Ik sta nu mooi boven op de heuvel met uitzicht op de Donaudelta. 

sms 19:49
Was aan het cryptogrammen, toen kwam er opeens een auto op me af met hele aardige mensen. Koek gegeten, accordeon gespeeld, foto's gemaakt, gefilmd.

sms 20:11
Er komt een bestelbus op mijn berg erbij.
Ze lijken te gaan overnachten...
O nee, ze gaan weer. 

Gewoon een prachtige plek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten