vrijdag 10 mei 2019

Als een sneltrein door kaal polderland

traject tot vandaag
zoombare kaart

de kampeerplek van boven

dit bospaadje in gefietst (Streetview)

Gert heeft vandaag met rugwind 66 kilometer gefietst.


sms 12:35
Mijn fiets gaat als een sneltrein door kaal polderland met de wind in de rug en wat motregen.
Ik wil een krant gaan kopen want ik denk uit het Roemeens goed wijs te kunnen worden. Heel veel woorden die ik tegenkom zijn fransig en makkelijk te ontcijferen. Maar in het vorige dorp vond ik geen krant en ik kwam niemand tegen die Engels kende om het aan te vragen.
Een krant betekent voor mij lezen en aanmaakpapier. Toch gaat vuur maken doorgaans wel makkelijk.
Toen ik bezig was kwam er een man die ik niet vertrouwde. Ik zat in de buurt van een huis. Inpakken en wegwezen dan maar.

sms 18:28
Ik dacht om drie uur: ik fiets even dat leuke bospaadje in.
Een dutje gedaan en toen maar besloten om de tent ook maar op te zetten.
De bloemkool is gaar nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten