zondag 5 mei 2019

Een gebruikt wc-papiertje en een beetje karton


traject tot 5 mei
zoombare kaart
de kampeerplek van boven

de kampeerplek van veraf met Streetview,

Gert fietste vandaag 25 kilometer de bergen in noordelijk van Varna.

sms 13:12:

Varna uitgestegen met veel steil klimwerk.
Regen dreigt, zal ik de tent maar opzetten...

Het papier raakt op. Ik koop hier geen kranten, die zijn voor mij niet leesbaar. Maar met een gebruikt wc-papiertje en een beetje karton lukt het vuur.

sms 16:14

Ze blijven het maar vragen, de hele reis al en net ook weer. Twee mensen die langskwamen: "How old are you?"
"I'm 65 and still alive",  was mijn antwoord.
Een lekke band leidde me hierheen, want er stond een harde wind en langs de route was geen beschutting om de band te plakken. En deze plek is ook prima kampeerbaar.

Nu hopen dat de lucht erin blijft. Het plakken lukt goed tegenwoordig.

sms 16:17

Het zijn bepaald geen zondagsrijders hier. De alternatieve noord-zuidweg is ook een waar jaagpad.
Net als schepen houden ze de vaart erin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten