maandag 6 mei 2019

Met razende snelheid over bospaadjes

het traject tot vandaag
zoombare kaart


kamperen op de berg met uitzicht op zee


Het dorp en de berg
Vandaag heeft Gert 30 kilometer gefietst en heeft een heel mooie kampeerplek gevonden. Hij kwam geen wifi tegen, dus deed verslag via de sms.

sms 7:58
Heb drie foto's gemaakt hoe zo'n vuurtje ontstaat, zelfs zonder wc-papier en karton.
Als ik om twaalf uur nog hier ben mag ik mee eten bij de buren. Wat nu? Ik wil ook wel verder.

sms 10:46
Ondertussen kwamen andere buren langs en ik ben met hen meegereden voor koffie. De man praatte aardig Engels. De auto had vierwielaandrijving. Het ging met razende snelheid over bospaadjes. Dus dat harde rijden zoals ik dat hier ervaar blijkt uit deze rit ook.
Dan ga ik ook maar naar de lunch om twaalf uur en dan vragen om een douche.  Ik ben vies....

sms 12:06
De buren nog niet gezien. alvast maar wat voorgegeten voor alle zekerheid.

sms 12:55
Het restaurant ging niet door. Dan straks maar een paar uur gaan fietsen want ik heb geen eten in voorraad. 

sms 19:07
Van 1 mei tot vandaag hadden ze hier allemaal feestdagen. Met moeite een geopende winkel gevonden.
De tent staat nu op een hoge plek met uitzicht op zee en ik zie een prachtige stapelwolk. Foto's gemaakt. 
Echt een paradijselijk plekje. Om er te komen ging het in etappes.  Bij de weg hebben ze een greppel gemaakt in het pad zodat auto's er niet door kunnen. Mijn beladen fiets ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten