dinsdag 28 mei 2019

Hoe onstuimig was de ochtend

Hoe onstuimig was de ochtend!
Kille wind met regenbuien.
Weer om even in bed te blijven liggen, want naar buiten om vuur te maken voor thee, dat zou niet handig zijn.  Mijn gasje heb ik in de tent achtergelaten in RoemeniĆ«.

Hoe rustig, vredig, is de avond.
Het vuur was nu makkelijk en er kwam spinazie op tafel.


Vandaag en gisteren heb ik een deel van de zakelijkheden aangepakt waarvoor ik naar Nederland ben gekomen. Aanstaande maandag kan het afgehandeld worden bij de notaris.
Dit voor mij moeilijke gedoe krijgt een einde. En dan daarna weer het gewone leven kunnen leven, dat zou fijn zijn. 

Maar je weet nooit.
Het is niet allemaal gemaakt om makkelijk te zijn.
Als je fietst moet je ook bergen over die je liever zou vermijden..
....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten