dinsdag 7 mei 2019

Op de koffie bij een medemuzikant

Goede morgen.
Dit is Kavarna. De prachtige plek met uitzicht op zee was vanmorgen wat winderig, maar gisteravond heb ik een foto van de zee gemaakt met mooie stapelwolken. 

uitzicht op zee en een mooie stapelwolk

Hierbij ook drie foto's van hoe je een vuurtje aan krijgt als je door je oude kranten heen bent.

brandstapeltje...


beginnetje...

en vuur

Het was gisteren een leuke ontmoeting met het stel dat mij passeerde toen ik op mijn plekje zat te breien. Ze nodigden me uit om koffie te komen drinken, terwijl ik een half uur eerder van een ander stel de aanbieding kreeg om te komen lunchen als ik er om twaalf uur nog was. Ze moesten nu even naar Varna, 10 km terug. Ik was aan het inpakken en zei dat ik eigenlijk verder wilde. Toen dat tweede stel mij dat koffiebezoek voorstelde was het duidelijk. Dan doe ik het alle twee.
Het bleef uiteindelijk bij de koffie maar dat was mooi genoeg. 
Ingestapt in hun auto en na een kilometer kwamen we bij een oude roestende caravan waar alles op zijn Gerts was ingericht, dus voelde ik me er meteen thuis. De man sprak aardig Engels en zo konden we leuk converseren. Ze woonden overigens daar niet echt, dit was een achterafplekje voor vakantiedagen.
Na een uurtje bracht de man me weer naar de fiets en de tent en heb ik de accordeon tevoorschijn gehaald en voor hem gespeeld. Daarna speelde hij voor mij, want hij zat ook in de muziek. Zie de foto.

de medemuzikant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten