zondag 5 mei 2019

Slaapzak in de vuilnisbak

Het gevaar is voor even verdwenen in deze grote stad. 

Boven alle verkeer lopen en zitten hier mensen. Onder rijden de auto's. Een verticaal kruispunt dus. 

Heb zojuist een van mijn twee meegenomen slaapzakken in een vuilnisbak gedaan. Niks voor mij om iets weg te gooien, maar in dit seizoen is eentje genoeg en nu krijg ik ruimte en minder gewicht. Ook moet de winterjas nog weg. Daarmee wacht ik nog even. 

Vannacht een teek op mijn arm toevallig ontdekt. Voordeel als je even niet kunt slapen. Maar ook dit was een gevaar. 
Vragen om bescherming. Ik doe het de hele dag.

Nu lekker koffie drinken, mijn boodschappen voor de hele dag zitten al in de fietstassen.
Kijken hoever ik vandaag wel of niet kom, en vooral wat er op mijn pad komt, zoals gisteren die hoertjes.


één

twee, drie

foetsie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten