woensdag 1 mei 2019

Teruggestuurd door de portier

traject tot nu toe
zoombare kaart

de kampeerplek (Streetview)
Gert is 20 kilometer opgeschoten. Niet zo veel vandaag, maar het zat niet mee. Gert zag op de kaart een lokale weg door de bergen. Helaas, na tien kilometer werd de weg versperd door de barrière van een vakantiedorp. De portier liet Gert niet door. Wat nu? Volgens de portier waren er geen wegen. Gert moest het hele eind terug  naar de autoweg. Maar die bleek verboden voor fietsers. Gert vond een alternatieve weg, maar vijf kilometer later kwam die weer op de autoweg uit.

Sms 19:00:
Dat alternatieve stukje was een grindweg. Ik kwam een los paard tegen dat me achterna liep, honden zaten gelukkig vast, zigeunerkinderen riepen me na.
Doodlink allemaal.
Maar nu heb ik een prima plek met alle vrijheid en zonder honden. Ik kan rustig bij komen. Weet niet of deze autoweg op dit traject nog verboden is. In ieder geval is het heel gevaarlijk.
Morgen verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten