vrijdag 17 mei 2019

Weer een kruispunt der wegen

traject tot vandaag
zoombare kaart
kamperen aan de  rivier
Gert fietste vandaag 47 kilometer, nog 94 kilometer te gaan in 3 à 4 dagen.

sms 17:35
Ik kampeer nu pal aan de rivier de Albesti. Door het dal loopt de racebaan die vandaag weer erg gevaarlijk was.
Hier regenen sommige bomen en andere sneeuwen.
Foto's later, die leggen het uit.

sms 17:43
Kreeg vandaag van iemand een tip: op de luchthaven is een bagagedepot. Wie weet kan ik voor 50 euro alles kwijt voor twee of drie weken.

mijn reactie:
Dan ben je dus verplicht om weer snel terug te gaan. En Georgio heeft nog niet gereageerd, begrijp ik.

sms 17:56
Nee, maar dat vind ik ook te omslachtig bij nader inzien.
De blog is ook wel iets dat pleit voor doorreizen deze zomer.
Het is weer een kruispunt der wegen.

sms 20:18
Vanaf de rivierdijk zie ik in de verte één grote stoet met auto's waaronder veel vrachtwagens op de tweebaansweg. Eigenlijk onverantwoord om morgen weer daartussen te gaan fietsen. Hier is het veilig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten