woensdag 22 mei 2019

Overal laat ik delen van mijn leven achter

De linker tent is van de fiets
De tent achtergelaten. Daar staan mijn spullen die mijn leven bepaalden vanaf augustus, dus bijna  tien maanden lang. Daar staat onder andere  mijn accordeon, en daar staat mijn fiets. Achtergelaten midden in een bos, waar zomaar iedereen kan komen.






Ik heb er wel voor gezorgd dat de kans klein is dat mensen daar toevallig langs komen gewandeld, door iets wat op een zijpad leek te barricaderen met takken. En zou iemand het geheel zien dan hoeft het ook nog niet meteen een dief te zijn. 



gebarricadeerd pad

Maar een beetje spannend zal het toch wel zijn straks over een paar weken hoe en of ik de boel zal aantreffen. Maar ach, ditzelfde geldt voor de boot, die ik morgen na een jaar weer denk te betreden. 
Hetzelfde geldt ook voor Les Costilles als ik daar in augustus kom aangefietst. Althans, dat is nu het plan. 
Overal laat ik delen van mijn leven achter. Het is niet ideaal, want overal gaan door afwezigheid ook dingen mis. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten