donderdag 30 mei 2019

Misschien beter dat ik niet te lang blijf hangen.

Goede morgen. 
Hoe weet je nou hoe laat het is zonder op de klok te kijken. Misschien is het wel te vroeg en loop je te hard. Geduld is een schone zaak, wordt gezegd, maar af en toe moet je doorbijten.

Zo nu ook met de terugreis naar RoemeniĆ«. Het is jammer om mijn vertrouwde bootje te verlaten, maar toch denk ik dat het voor het geheel beter is dat ik niet te lang blijf hangen. 

Als ik eenmaal weer op de fiets zit zal ik ook weer blij zijn dat de reis verder gaat. Wat tijd betreft moet ik ook het seizoen in de gaten houden. Het is nu nog mooi warm en om straks de Alpen over te steken ligt er geen sneeuw in en op de weg.


Maar vandaag ga ik weer voor de Nederlandse gezelligheid. Er komt bezoek bij mij en ik ga zo meteen koffie drinken bij vrienden in Alphen.

Gezelligheid zit in een klein hoekje, staat op een bordje, in een klein k o e k j e trouwens ook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten