maandag 20 mei 2019

Ik denk dat ik het er maar op waag

Ik denk dat ik het er maar op waag om de tent met fiets in dit bos te laten staan. Wel tien meter verderop en iets beter verscholen.
Ben even op het vliegveld wezen kijken. Heb iemand gevraagd hoe het nou moet met zo'n eTicket en nu ben ik wat meer ontspannen. 

Daarna naar Iasi gefietst op een lege fiets, dat voelde ook heel vrij.



En moet je toch eens kijken, dat kon mijn vliegtuig al zijn. En mijn spullen staan ook al klaar. 

Iasi is best een grote plaats, veel verkeer, maar ook een leuk pleintje waar mensen zitten te schaken.

Schaken op het plein
En ook gisteren op zondagmiddag veel wandelende moeders en vaders met kinderen.
Zo schattig dit kindje op de foto. 

In het voorbijgaan een kindje dat verwonderd kijkt en naar me zwaait.

Zo, ga nu weer naar mijn plekje, mijn fietstassen gevuld met spullen voor het ratjetoe dat ik vanavond ga maken.
Dit keer niet met pikante tomatensaus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten