vrijdag 7 juni 2019

Mieren, teken en een lekke band

traject van vandaag
zoombare kaart
kampeerplek met Streetview

Gert fietste vandaag 23 kilometer tot hij zijn band lek reed.

sms 7:23
Muggen. Pik, pik, pik. En daar liep ook al een teek over mijn vinger. Snel wegwezen van deze plek.

sms 8:46
De accordeon heb ik drooggespeeld. Er kwamen mieren uit. En de koffer zat er vol mee.

sms 15:38
PANIEK! Een teek op mijn buik. Mijn tekentang zat niet in het tasje. De apotheek om een nieuwe tekentang te kopen was dicht.
Ook nog een lekke band. Kamperen ging daar niet want overal lagen plassen.
Maar toen vond ik een beboste heuvel vol kraaien. 
Als noodoplossing had ik boter op de teek gesmeerd, maar daarna vond ik toch nog mijn tekentang.
Nou nog de band repareren en maar hopen dat dit geen geïnfecteerde teek was.

sms 16:43
Daarna opnieuw paniek, want ik had nòg drie teken, onder beide oksels. Ik kon er heel moeilijk bij, maar mijn spiegeltje bleek goud waard.

sms 19:45
Nu ik weet hoe vliegen gaat, zou ik ook kunnen doorfietsen naar Finland richting Noordkaap. Tot het te koud wordt. En dan met het vliegtuig naar Nederland. Zonder fiets, met accordeon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten