vrijdag 14 juni 2019

Van muggen olifanten maken

Jullie ook allemaal gegroet.
Het was een warme ochtend op de fiets, tot nu toe.
Ik kreeg vele oogdruppels en toen ik ergens bovenaan een winkel trof met een kopje koffie kon mijn kletsnatte T-shirt weer wat opdrogen.

Het is tot nu toe een afwisseling van klimmen en dalen op een weg die bij vlagen goed berijdbaar is, maar op onverwachte momenten kun je in een gat vallen. Het blijft uitkijken geblazen.

Her en der bij gelegenheid groet ik de mensen, maar er wordt hier niet zo op gereageerd. Ook goed, maar ik blijf mijn zegje toch wel doen.

Het was afgelopen nacht achteraf gezien een plek uit duizenden. Ik had drie eetbanken ter beschikking en zelfs een vuurplaats. Als ik even het bos achter me inging om houtjes te pakken of een boodschap te doen werd ik daar gelijk bestookt door die olifanten, dus mocht ik blij zijn met een verdwaalde mug bij de tent


Eettafel

Vuurplaats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten