zaterdag 29 juni 2019

De sjats erin

Grûsse Gott mit einander

Ja, het fietst vlot deze dagen. De wind nog beetje in de rug en een vlakke route. Maar in de verte zie je op de foto al wat reliëf verschijnen.




De warmte is vandaag, net als gisteren, als aangenaam te beschouwen. Een droge warmte, dus niet benauwd.

Ik heb de sjats erin, zoals sommigen zeggen, maar hoe ze het schrijven weet ik niet. In tegenstelling tot het grootste deel van de reis tot nu toe ben ik nu gericht op doorrijden, omdat ik in de Ardèche wil arriveren in augustus en liefst nog wat eerder, om nog zoveel mogelijk mee te pikken daar van de grote zomermarkten.

Maar ja, er ligt niks helemaal vast.
Als ik hier of in Italië iets leuks tegenkom dan kan deze reis al eerder overgaan in een tournee, dus met accordeonoptredens erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten