maandag 3 juni 2019

Zorgen dat ik wegkom





Ik ben niet goed in wegGAAN, maar wel goed in wegBLIJVEN.


Vandaag was het tekenen van de koopakte waarvoor ik naar Nederland ben gekomen. Het was een belevenis op zich om zo'n notarisgebeuren eens mee te maken. Onder andere was het interessant om te bekijken wat voor mens die notaris is. Ook het observeren van de andere personen die aanwezig waren en hun rol speelden, inclusief ikzelf. 

Het onderwerp is nu afgesloten en nu moet ik zorgen dat ik hier wegkom om woensdag half vijf in het vliegtuig te kunnen zitten. 

Verschrikkelijk altijd, die laatste dagen voor een vertrek.
Dan laat je een stukje van je leven achter.
Maar eenmaal weg, dan ben ik de sores meestal snel vergeten en dan haal ik weer ontspannen adem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten