vrijdag 28 juni 2019

Pettenruil

Het konijnenbos was vannacht mijn verblijfplaats, mijn eigen Kampholia. Twee van hen liepen gisteravond al voor me uit om me een plekje voor de tent te wijzen op het pad van de foto die Piet gisteren plaatste.

Misschien heb ik ook wel het hazenpad gekozen want wat is het verschil tussen een konijn en een haas? Ik zou het niet weten. Maar ik heb vanmorgen een paar foto's van mijn gastheren gemaakt.

konijn (goed kijken)
Daarvoor dus een gezellige ontmoeting met Stefan. Hij wist veel van wielrennen en van voetbal. Peter Winnen, de Nederlandse wielrenner, was bevriend met hem en ooit heeft hij een pet van hem gekregen, met zijn zweet erin die zijn moeder niet uit mocht wassen.
Op mijn beurt kreeg ik nu zijn pet en hij kreeg de van het zweet wit uitgeslagen pet van mij.

Selfie met Stefan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten