woensdag 26 juni 2019

Dobberen dan


Dobre den... dobberen dan  

Dobre den .... Dobberen dan, daar ben ik dan.
Gelukkig nog wel, want dat voortbestaan van mij had ik gister weer even in twijfel getrokken toen ik me plots op een vreselijke weg bevond die afgeladen was met vrachtwagens..
Zoals je ziet op de foto die Piet gisteren geplaatst heeft had ik maar een smal gedeelte van de weg ter beschikking. Lopen was de enige manier om nog een kans te maken het er zonder kleerscheuren of botbreuken vanaf te brengen. Vaak was er dan ook nog een reling zodat ik niet verder het gras van de berm in kon lopen.
Maar uiteindelijk kwam ook aan deze spooktoestand een einde en kon ik weer veilig een plekje voor de tent zoeken, en snel vinden.
Met uitzicht op een mooie vallei maar ook die vervaarlijke autoweg.
Die durfde ik vanmorgen niet op. De digitale kaart gaf  aan dat er geen mogelijkheden waren tot Zilina te komen, maar zelf vond ik toch een weggetje, langs de rivier.
Het werd behalve dobre den nu ook dobberen dan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten