zaterdag 22 juni 2019

Ik kan weer fietsen

traject tot vandaag
zoombare kaart
Gerts  reed met zijn gerepareerde fiets vandaag 24 kilometer.

sms 14:03
Ik kan weer fietsen. Iemand is uren bezig geweest om een voorblad te demonteren van een andere fiets en op de mijne te zetten. Een schat van een jongen. Hij was onder de indruk van mijn reis en heeft het adres van de blog.
Na de schat van een fietsenmaker nu bij een kreng van een pizzavrouw. Geen pizza, dan maar koffie. Na de flinke bui nu eindelijk droog?

sms 18:32
Na de opluchting toch weer een domper: een lekke voorband en te veel huizen voor wild kamperen. Toch maar ergens gaan staan, naast een leeg huis.
Door die fietsenpech heb ik wel meer contact met de mensen. Ze spreken meer Engels dan ik dacht.
Het Tatragebergte doemt steeds meer op, ziet er mooi uit. Morgen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten