vrijdag 21 juni 2019

Gestrand in Ratusz

Traject tot vandaag

Gert fietste vandaag 54 km en strandde in de stad Ratusz 



sms 18:24
Probleem: voorblad afgebroken midden in de stad. Twee adressen van fietsenmakers gekregen. Nu zoeken en dan ergens kamperen? Onweer dreigt.

sms 19:08
De eerste fietsenmaker is morgen dicht. Goed dat ik keek. Nu een half uur wachten op een man die mij de andere gaat wijzen. Hij moet eerst zijn hond naar huis brengen. Hij spreekt Engels, dus dat scheelt.



app 21:03
In het restaurant van de camping aan het eten. Zomaar wat besteld wan ik ken geen Pools en ben niet culinair. Blijken twee soepen te zijn.
Die man met de hond maakte het me onbedoeld ook moeilijker. Hij heeft een fietsenmaker op het oog in de buurt van de camping, maar ik wil er eerst eentje gaan bekijken die het toeristenbureau me gaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten