zondag 23 juni 2019

Verder het Tatra gebergte in

Dobry dzien...
Ja, de fiets fietst weer en ik kreeg net een mail met foto van die fietsenmaker waar ik met hem op sta. Het lukt me helaas niet om die foto in mijn blog te krijgen.
Wel een plaatje van vanmorgen waar vissers midden in de rivier staan te vissen


Ben wat onzeker in de grote wereld.
Zal de fiets het houden?
En het zelfvertrouwen wankelt af en toe.
Maar alles gaat goed, de gerepareerde voorband is nog hard.

De wereld om me heen is behalve kil en nat ook ontzettend mooi. Wolken spelen met de bergen, terwijl de rivier zich een weg slingert door het voorfront van het Tatra gebergte.

De weg gaat hoog en laag en ik volg deze leidraad. Ik ga mee de hoogte in. Daarnet was ergens het 712 meter. Ik daal mee naar beneden en dat gaat beter dan de voorgaande dagen, want gisteren is ook een remblokje vervangen.

Verder nu. Verder de Tatra in. De schoonheid ervan en de kracht zal mij energie geven, meer dan wat me het klimmen zal kosten. 
Dag dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten