maandag 15 april 2019

Turkije komt steeds dichterbij

Zo, eindelijk heb ik nu mijn koffie. Het was vandaag wat lastig fietsen tegen de wind en geen dorpen of café's onderweg tot hier. Zojuist bij de supermarkt in dit dorp kwam plots een Nederlandse auto. Wat doen jullie hier, was mijn vraag? Wat doe jij hier, was hun vraag. Ze bleken Griekse burgers die in Nederland wonen en redelijk vaak per jaar hierheen tuffen. De barman waar ik zit is bevriend met het al wat oudere stel.

Voor ik verder schrijf ga ik nu uitproberen hoe ikzelf hier foto's op het blog kan zetten



Auto bij het grof vuil?

Turkije komt steeds dichterbij

Het is dus gelukt met de foto's.
Die auto zag ik gister staan naast de vuilnisbak en mijn conclusie was dat 'ie er niet meer bij kon in de bak en ze hem daarom maar ernaast hebben gezet.
De tweede foto maakte ik vanmiddag en die toont dat Turkije steeds dichterbij komt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten