woensdag 10 april 2019

Gerts stek op 10 april

Gerts stek op 10 april




Gerts stek op 10 april, bekeken met Streetview
Uitzicht op zee vanaf de weg

Sms van Gert op 10 april: "Dit plekje komt goed uit omdat het een beetje op hoogte ligt. Op zeeniveau zag ik overal plassen. Mooi uitzicht over zee ook. Risico van opstekende wind is er wel."



het traject in Griekenland tot vandaag

Opmerking van Piet:
Leuk dat Gert nu zelf ook schrijft aan zijn blog, en dat de eerste volger al een reactie geschreven heeft. Nieuwe reacties zijn natuurlijk heel welkom.
Vanaf nu zal ik zoveel mogelijk Gert zelf aan het woord laten. Ik zorg dan wel voor de plaatjes en de afwerking, dat gaat op een laptop makkelijker dan met de beperkte middelen van Gert.

Wanneer Gert geen wifi heeft, stuurt hij mij per sms zijn locatie en een korte beschrijving. En dan kan ik kaartjes toevoegen en situatieplaatjes maken met Streetview. Ik probeer het dagelijks bij te houden.

O ja, Gert breit onderweg dapper door aan zijn nieuwe trui, vandaag mailde hij deze update:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten