woensdag 17 april 2019

Weer online

Traject tot vandaag
zoombare kaart

Gerts kampeerplek (Streetview)


Bij de smartphone die Gert gisteren kocht bleek de gps-ontvangst defect. Hij kampeerde bij een rivier net buiten de stad en is vanmorgen teruggegaan naar de winkel. Daar deden ze niet moeilijk en gaven het aankoopbedrag terug. In een andere winkel kocht Gert een nieuwe smartphone en is de hele middag bezig geweest met die in te richten. Ik was niet thuis en kon weinig helpen, maar hij kwam zelf een heel eind. Schreef: "Ik snap al iets meer..." Onder andere Wordfeud,  de offline navigatie en Whatsapp werkten aan het eind van de middag. 
We kunnen Gert zeker geen digibeet meer noemen.

Sms van Gert om 16:58:
"Schrijf maar dat ik morgen zal vertellen wat voor een vreselijke opgave het was, en hoe jij me daarbij hielp op afstand, en dat de winkelman voor 18 euro extra me maar aan liet modderen. Ik zat te huilen op een stoel daar, en dat hielp ook niet veel. Nu lach ik daarom."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten