dinsdag 9 april 2019

Mijn tweede verhaal

Welnu. Het eerste verhaal is erop gekomen. Dan ga ik nu vertellen dat ik vanochtend voor de tweede keer in dit café zit, terwijl het buiten uitbundig regent. De verwachting is dat het morgen en overmorgen weer droog is en dan fiets ik weer in oostelijke richting verder. Niet dat ik niet gewoon door de regen kan fietsen, want dat heb ik op kortere reizen altijd gedaan, maar dit keer is mijn regenkleding nog steeds niet goed in orde en de enkele keer dat het regende heb ik het er altijd vanaf kunnen brengen om een huisje te vinden voor een paar dagen of een beschutte plek in een bos. En dan in de buurt van zo'n café als hier en van winkels voor de levensmiddelen. Welnu, het is tijd om even mijn wordfeudvrienden te bezoeken. Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten