donderdag 25 april 2019

Turkije ligt voor de deur.

Goede middag. De reis gaat niet snel.  Gister 22km. Eigenlijk heb ik ook geen haast. Vanmorgen op de plek van Piets streetviewfoto ook nog aan mijn trui gewerkt.
Cryptogrammen zijn ook aan de orde van de dag. Piet stuurt via email de puzzels op en dan schrijf ik ze met de hand over. Dat werkje heb ik ook gedaan.

Gister ook voor het eerst sinds lange tijd weer een lekke band gehad. En vorige week een nieuw wiel gekocht. Verder gaat de fiets naar wens.

Ben blij dat ik nu weet hoe ik zelf foto's op dit blog kan zetten. Er moet eerst gebackupt worden, maar voor gisteren wist ik nog niet eens wat dat betekende. Wel dat ik er BEKAF van werd in plaats van BEK UP.


Maar gelukkig is mijn woede daarna weer weggeappt na enige ebs met Piet. Maar nu tijd om de wijde wereld weer verder in te duiken. Turkije ligt voor de deur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten