dinsdag 16 april 2019

Smartphone gestolen

Grote problemen vandaag, mijn smartphone gestolen. Heb een nieuwe en ik als digibeet alles erop zetten was niet makkelijk. Met hulp van Piet en de verkoopster is het toch aardig gelukt.
De blog kan verder.

Aanvulling van Piet: 
Dat was me wat... om kwart over een smste Gert: "Smartphone gestolen in een onbewaakt ogenblik".
Oei... Die gebruikt hij intensief op deze reis, en ook deze blog is er behoorlijk afhankelijk van.
Gelukkig was een belwinkel dichtbij en een uur later was Gert alweer online. Maar de hele middag hebben we overlegd om alles weer in te stellen. Gert noemt zichzelf een digibeet, hij kan wel steeds meer maar is nog niet echt handig met computers. Dan kwam er bijvoorbeeld een bericht: "ik zit vast met mijn blog want de link "nieuwe post" is verdwenen, op die plek staat nu "login"..." Mijn goede raad was om dan eerst maar eens in te loggen en ja hoor, Gert kon weer verder.
Maar een echt probleem bleef nog over: de gps doet het niet. Dus weet ik nu ook zijn locatie niet en Gert heeft  gps nodig voor zijn navigatie. 
Heb hem geadviseerd om morgen maar terug te gaan naar de winkel, hij is nog in de buurt. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten