dinsdag 30 april 2019

De wijde wereld is groter dan je denkt

De wijde wereld is groter dan je denkt. Je moet het maar ruim zien. 
Vanmorgen kwam ik een vriendelijke Fransman tegen die naar MaleisiĆ« verder gaat over een paar dagen. Het was sowieso al fijn dat ik weer eens kon praten. 
Zijn banden waren superdik. Zijn vriendin was nu ook in de stad en in Vietnam of zo zou ze weer komen en hem twee nieuwe banden bezorgen en zelf ook een stuk meefietsen. Baas boven baas, maar met mijn technisch inzicht is Europa het hoogst haalbare.

Of samen met iemand ooit, maar samen reizen is ook weer ingewikkelder. Ach, het hele leven is een reis, je moet proberen in beweging te blijven en open te staan voor veranderingen. En zo goed ben ik daar niet in.
Op naar Zweden... zeg ik nu maar voor de grap.
Trap er niet in. Evengoed zie je me over een maand in Nederland.
DAG DAG



mijn kampeerplekje afgelopen nacht 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten