woensdag 24 april 2019

Hoe mieizmoe moeizaam het gazt

Goede morgen. 
Dat was een mooie luchtfoto van mijn plekje van vannacht.
Al snel in een stadje beland dus vroege koffie. De vriendelijkheid in dit land vind ik erg groot. Ik word hier wel verwend. Overal waar ik kom wordt er gevraagd waar ik vandaan kom. Dan zeg ik Hollandia en dan zwaai ik wat met mijn armen Europetrip. Italia, Espagna, Albania, Grecia, en nu Bulgaria, Slowakia, Pologna.
 

Ik mis wel dat ik niet echt met ze kan lratep, eh .pra pra, eh praten. 
Je ziet hoe mieizmoe moeizaam het gazt gaat om met dit ding te emmeren.. hoogst irritant..
Nu ga ik eerst weer even verder met mijn computercursus. Kijken hoe zelf recente foto's op deze blog te olplaats en.
Ik wil PLAATSEN hebben en het ding blijft OLPLAATS volhouden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten