donderdag 18 april 2019

Een nieuwe smartphone, een nieuw verhaal.

Een nieuwe smartphone, een nieuw verhaal.  Moet nog even bijkomen van het ongemak van de gestolen oude en de niet goed functionerende eerste nieuwe. Met dank aan Piet is er al heel wat opgelost. Maar ik denk wel: in wat voor wereld heb ik me begeven. Gister had ik even geen smartphone en geen gsm, een half uurtje maar, maar ik verveelde me meteen. De automatische reflex om even snel iemand te smssen kon niet beantwoord worden.....Gewoon rondkijken en wandelen is er niet meer bij.
Een vriend van mij sms'te: "De tijd is voorbij dat we thee samen dronken met een kuukske erbij. We ontmoeten elkaar nu voor het scherm.

Een beetje gelijk heeft ie wel, maar toch vind ik deze ontwikkeling ook erg interessant. Ik ben behalve fietser en muzikant ook een man van het woord. Beschrijven van een innerlijke reis die dwars door geografische grenzen heen loopt. Een uitdaging dus voor mij.

Morgen of zo schrijf ik weer verder. Nu wil ik ook weer eens wat fietsen, zodat Piet vanavond weer een nieuwe kampeerplaats kan laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten