zondag 28 april 2019

Mooie muziek op de Bulgaarse zender

traject tot vandaag
zoombare kaart

vandaag geen beter plaatje van Gerts kampeerplek


Gert is vandaag 53 kilometer opgeschoten en nu in Bulgarije. 

Sms 12:53:
Gisteren ook een hachelijke situatie toen ik de remkabel verving. Na een uur werken moest ik in mijn handen knijpen dat het gelukt was. De klemschroef was dol. Door de koplamp en de dynamo te slopen vond ik een vervangende moer-bout combinatie.
En ook dacht ik dat de kabel niet goed was, want die schoot telkens los. De bol, een restant van de vorige kabel, zat nog in de weg!

Sms 14:19:
Zonder jouw hulp was die diefstal een ramp geworden.
Daarnet in Zvezdets was ik aan het sms-sen,  maar brutale Roma-jochies zaten al aan mijn versnellingskabels. Ik ga mijn waardespullen verdelen.
Wil snel door Bulgarije en Roemeniƫ.

Sms 19:25:
Mooie muziek op de Bulgaarse zender. Ik lig er al in. Was moe vandaag en gisteren, ik denk vanwege het plots veel warmere weer.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten