vrijdag 12 april 2019

Dat was balen gister...

Dat was balen gister zeg.
Had ik een uitgebreid verhaal geschreven over een periode in Spanje, was de verbinding weg en viel in het water. Op datzelfde moment echter, toen ik nog een beetje stond te stampvoeten, stonden daar twee fietsers voor me. Een Belgisch stel. Die had ik misschien niet ontmoet als de afhandeling van mijn stuk normaal was verlopen.
Zoals Piet al schreef en met foto's toonde, brachten we gezamenlijk de nacht door op een mooie ruime plek tezamen met nóg een man, die ook aan het fietsen was richting Istanbul. Dit maakte veel goed. De drie zijn zojuist weer vertrokken vanaf het café waar ik nu nog zit, in de stromende regen. Ze willen alle drie in korte tijd nog veel fietsen, maar ik heb en neem de tijd om het rustig aan te blijven doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten