maandag 29 april 2019

Aan de kust van de Zwarte Zee

traject tot vandaag
zoombare kaart

Gerts kampeerplek van boven

Gerts kampeerplek vanaf de weg (Streetview)
Gert fietste vandaag 32 kilometer en bereikte de kust van de Zwarte Zee.

Sms 17:15:
"Schrijf maar 'Hanegraaf on tour, Hanegraaf over zijn toeren'.
Nu weer rust in de tent. Maar die moet ik wel opzetten eerst."

Na mijn verzoek of het hierna weer over een luchtig onderwerp mag gaan...

"Dit vind ik nu juist een hele goeie. Ik lag me nu dood om zo'n titel. Van een 'drama' een mop maken.
Grappig is verder dat mensen mij hier uitlachen als ik sta te stuntelen. 
Vandaag vroeg ik in een cafĂ©: "wat is dank je?" "Blagodarya!¨ Ik zeg het dan een paar keer op mijn manier. Ze lachen me meer uit dan toe, maar het deert me niet."

Sms 18:00:
"Bulgarije is weer heel nieuw, anders dan gewend. Dat kost omschakeling en concentratie. Er wordt onbesuisd gereden enz." 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten