vrijdag 26 april 2019

Muzikant op de Turkse markt

traject tot vandaag
zoombare kaart
kamperen in in een sparrenbosje langs de weg
luchtfoto

Gert heeft vandaag 37 kilometer gefietst. 

Sms 11:44:
"Geen wifi in Suloglu, maar wel markt. Accordeon gespeeld en ik was bijna een attractie. Dat hielp me over de schroom heen en mijn beurs vulde zich met lira's. En gratis thee voor iedereen!"

Sms 17:28:
"Ook hier veel zwaaien en toeteren. Maar ik ben meer op mijn hoede dan in Griekenland. Kan de mensen minder peilen. Ik zet mijn fiets hier op slot, dat deed ik voorheen zelden."

Sms 17:35:
"Nog uren na de markt kwam toeterend een auto langs met een marktstel, ze reikten me 5 lira voor het spelen. 
Ik heb op de markt wel vijf keer chai thee besteld en heb nooit hoeven te betalen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten