maandag 15 april 2019

Nog even tijd om wat te vertellen

Nog even tijd om nog wat te vertellen, en dan neemt Piet vanavond weer de honneurs waar om te tonen waar ik met mijn tent dan beland ben.
Nu is dat nog een raadsel, maar hier in dit land is zóveel plek en zulke aardige mensen dat dat meestal makkelijk gaat.

Zoals Piet al schreef, gister zwaaide en toeterde de boer die van zijn land kwam me al toe toen ik met het opzetten van de tent in de weer was. Vanmorgen toen hij met een heel stel de heuvel op reed zwaaiden ze allemaal onder luid getoeter. Ik word hier wel een beetje verwend, dat ik niet moet gaan denken dat ik overal maar alles kan maken.

Heb bericht gehad van Alissa en Pierre, de vrienden van gister en eergister. 

Ze hebben ook een reisblog: curiouscycling.home.blog
Ze verbleven afgelopen nacht bij een gastgezin. Zo kan het ook en heb je meer  contact met de mensen.
Ook van mijn vorige fietsgenoten was er bericht. 


Kwart voor zes, zie ik, dus is het kwart voor zeven hier. Tijd om op zoek te gaan naar de nog onbekende plek. TOT MORGEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten