donderdag 11 april 2019

Donderdag, een nieuwe dag



dit is een Byzantijnse toren, stond er


Donderdag, een nieuwe dag, 11 uur Nederlandse tijd. Al een flink eind gefietst. Moest wel, want zeker 25 km geen dorpjes op de route. Een zonovergoten dagje weer eens, zoals ik gewend was, maar nu veel regen deze weken.
Er was vanmorgen een innige omhelzing met ene Matthio uit ItaliĆ«, hij maakt een voettocht in omgekeerde richting. Kon ik ook weer eens met iemand praten. In het dorp waar ik nu hen heb ik net boodschappen gedaan, dat moest eerst, vond ik en daarna pas de wifi aktiviteiten. Was vergeten wat BROOD was en de mensen konden het Engelse BREAD ook niet verstaan. Mijn woordenlijst toevallig vandaag ver weggestopt in de bagage, maar uiteindelijk ben ik nu weer uitgerust om de dag af te maken zonder van winkels afhankelijk te zijn. Piet zal er wat foto's bijdoen van vanmorgen en gisteravond. 

Er was een schattige hond die vredig bij me kwam liggen. Ik wilde hem aaien, maar deed het niet. Gister achtervolgden mij 6 honden. Ik wilde ze schoppen, maar deed het ook niet.



vanmorgen uitgezwaaid door een lieve hond

1 opmerking:

  1. Ha Gert fijn dat Piet voorjou het een en ander toevoegt. Leuk dat je te volgen bent. We hebben dat wel een beetje nodig Gert, de pozen dat je wegblijft worden steeds groter. Maar misschien kan Google translate je soms helpen vertaling met letters en uitspraak. Mits je Wi-Fi hebt natuurlijk. Maar misschien is een bundeltje internet de volgende stap.
    Xxx liefs jan en jose

    BeantwoordenVerwijderen