zaterdag 7 september 2019

Voortijdige stop met een kapotte spaak.

Een uit nood geboren mooie slaapplaats


met uitzicht op een mooie zonsondergang

Het plekje van gisteren beviel uiteindelijk goed. Ik was wel bang voor hoge golven bij hoog water, maar het dreigende buitje bij aankomst week al snel weer voor rustig weer. Het was mooi ontbijten in het ochtendzonnetje.

De markt van Fréjus was fantastico.
Veel mensen, veel ruimte om te gaan staan.
Eerder heb ik hier al een paar keer gespeeld zonder markt en het was wel gezellig, maar toch een beetje saai met zo weinig mensen op de been.


Morgen is Le Muy aan de beurt voor de markt. Dat is vlakbij, iets westelijker. Hier heb ik al een keer gespeeld en ik herinner me de vrije speelruimte en goede verdiensten. Dus daar zal het ook wel gaan lukken om de 34 euro te halen wat nu het gemiddelde is.


Le Gabron: ploem!... een kapotte spaak. De derde sinds Alexandroupolis. Twee kilometer verder zag ik een ruïne waar de tent kon staan. Iets te vroeg gestopt voor de markt morgen, maar het scheelt een speciale reparatiestop.
Ben nu aan het koken  in de open haard.

Misschien ga ik morgen zonder tent naar Le Muy.
Maandag wordt een fietsdag, de Alpen in


zoombare kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten