maandag 23 september 2019

Gekozen voor de Alpen

Bonjour... dat wordt bijna weer buongiorno.
Nu ben ik op de Col de Genèvre, op 1860 meter.


Het hoog(s)tepunt van vandaag
Toen ik vanmorgen vertrok vanaf mijn kampeerplek leek het erop dat ik op het kruispunt der wegen zou kiezen voor Les Costilles, mijn plekje in de Ardèche.


Vertrek uit Briançon

Toch heeft mijn fiets de andere richting, die van Italië gekozen. Vanuit de Povlakte beklim ik straks weer de Alpen en dan via Zwitserland verder naar het noorden.
Twee keer de Alpen over dus, maar de eerste beklimming heeft hier op de Col de Geneviève zijn hoogtepunt bereikt.


tijdens de klim

Hierna verder via Turijn of Chamonix? Ik weer het nog niet. Zal ik over de Grote Sint-Bernardpas kunnen?

sms 19:31
De tent staat op 1004 meter, nog hoger dan ik dacht.
Ik fiets nog steeds met één rem. Dat gaf problemen bij de afdaling, dus heb ik stukken moeten lopen.

zoombare kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten