zondag 8 september 2019

Jagers bij de tent

de zondagmarkt van Le Muy


Al na de eerste vijfhonderd meter brak er alweer een spaak. Toch nog twee keer tien kilometer gefietst voor de markt van Le Muy.

De markt viel tegen. Ik kon al niet meteen beginnen met spelen want ik moest eerst naar de wc, dus een consumptie in het café.
Een koopman zei dat muziek verboden was, maar de politie liet me rustig mijn gang gaan.
Ik heb mijn gemiddelde van 34,50 euro nog net gehaald, maar mijn élan was weg na de waarschuwing van die koopman.

Weer terug bij mijn ruïne ben ik weer de gebroken spaak gaan vervangen. Ik trof er twee jagers met hond, het jachtseizoen is vandaag geopend. Dus is het geen privéplek. 
Nu aan het puzzelen op de route voor de komende week. Misschien morgen Flayosc? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten