maandag 16 september 2019

De markt van Forcalquier

Dat was even schrikken gisteren ja. Ik was de droge rivier overgestoken om te kijken hoe het aan de overkant is. Tot mijn verbazing kwamen uit wat ik aangezien had voor een hazenpad drie woeste motorrijders en die staken daarna de rivier over. Dat ze mijn fiets niet geraakt hebben is een wonder en ook lagen de smartphone en de gsm op de grond. 
Gelukkig kan ik de blog nog verder schrijven.


Hier stond mijn fiets toen ze uit het hazenpad kwamen gestoven.

Zojuist op de markt van Forcalquier een bijzondere vrouw ontmoet. Ze maakt van onder andere jute en canvas allerlei bijzondere dingen. Ze viel mij op door haar onopvallendheid. Ze stond namelijk verborgen achter de grote kramen.


Het was vooral haar uitstraling die ik op afstand voelde.
Haar netjes gevraagd of ik haar op de foto mocht zetten en we hadden direct een goed gesprek.
Ik was op weg naar een ander plekje om te spelen, maar zij zei:"Kom naast me staan." Deed ik en ik stond daar prima, gesteund ook door de nabijheid van haar.



Na de markt ben ik weer teruggekeerd naar de plek van gisteren. 
Morgen ga ik naar naar de markt van Volx, Dichterbij dan de markt van vanmorgen, en daarvoor moest ik ook nog meer klimmen dan me lief is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten