vrijdag 6 september 2019

Rustig aan in Sainte-Maxime

Een goede middag vanuit Sainte-Maxime.

Omdat ik vannacht voor de derde keer geslapen heb op dezelfde plek bij Cogolin was Sainte-Maxime te ver om bijtijds te halen voor de markt. Maar hier heb ik goede ervaring met spelen zonder dat het markt is, dus heb ik het rustig aan gedaan. Heb ook maar niet naar de markt gezocht en meteen in het wandelgebied gaan staan spelen.

Ik kon niet op mijn centrale plekje gaan staan van de vorige keer, twee jaar geleden. Daar zat een nette vrouw met een bekertje. Ze had helemaal niet de uitstraling van een bedelaarster en er stond een ook nette fiets bij haar, veel netter dan die van mij, die ik liever uit de buurt laat van mijn plek van optreden.

Na een uurtje is het nu pauze.  Ik weet nog niet hoe ik het verder aan ga pakken vandaag. Moet ook vooruitzien naar de markt van morgen, die is in Draguignan en als ik daarheen ga is het een heel eind fietsen.

Gisteren in Grimaud trof ik mijn fiets zo aan na het spelen op de markt. Hij stond tegenover de plek waar ik hem neergezet had, tegen een muur met bloeiende struiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten