vrijdag 27 september 2019

Ontmoetingen aan de voet van de Alpen

Buongiorno vanaf de voet van de Alpen. Ook al is het nog maar de voet van het gebergte,  vannacht stond ik al tussen reusachtige rotsen.

In de krant las ik weer een verhaal over het dreigende einde van een gletsjer hier in de buurt.



Gisteren was een dag met enkele leuke ontmoetingen.
Paula zag me langs komen fietsen en hield me aan. 

selfie met Paula
Ze was wel onder de indruk van mijn tocht. Zelf heeft ze met haar man een bedrijf in tegels. Ze is ooit in Mexico geweest.

Ook een nieuw wiel gekocht.

Het derde wiel aan de fiets
Vooruitlopend op de volgende spaakbreuk, maar die laat lang op zich wachten. Het is niet erg lastig zo'n wiel achterop, bovendien kan ik mijn oplader er mooi op bevestigen.

En aan het eind van de dag was daar die aardige man die aan het wandelen was waar ik mijn plekje zocht. Ik had met hem te doen want hij miste zo een warme menselijke relatie.



zoombare kaart
sms 18:15
De tent staat op 576 meter hoogte na 17 kilometer fietsen
Heb me laten verleiden door een mooie plek tussen de bergen in de zon.
Hier is het ook mooier weer dan voorbij de pas.
Ik hoop wel dat die nog even open blijft. Soms valt in september daar de eerste sneeuw al, en dan sluiten ze de pas. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten