maandag 9 september 2019

Geslapen in de ruïne

De afgelopen twee nachten heb ik doorgebracht naast en in een ruïne.
Zaterdag zag ik het gebouw twee kilometer nadat mijn spaak brak. Maar hoe er te komen met mijn zwaarbeladen fiets? Na een inspectie te voet ontdekte ik dat er ook een weggetje naar toe liep.


weggetje omhoog
de ruïne


de omgeving

Van zaterdag op zondag had ik in de tent geslapen, maar gisteravond was de mistral actief. Noodgedwongen in het gebouw gaan slapen. Ik werd wel wat gestoord door muggen, wat je in de tent niet hebt.

Sinds zaterdag heb ik de zee achter me gelaten en ben terecht gekomen in de veel stillere binnenlanden van de Provence.

Na de markt van Le Muy van gisteren doe ik vandaag eens geen markt, maar fiets rustig bergopwaarts richting de plaats waar er morgen eentje op mijn lijstje staat. 
Vandaag weer een stralend blauwe lucht. Maar in de krant zag ik zojuist voor morgen overal regenwolken. Dus het kan zijn dat er dan van spelen ook niks komt.

Vandaag lekker rustig aan gedaan. Veel naast/achter de fiets gelopen. De binnenlanden van de Provence zijn heel mooi. De aangekondigde regen zie ik nog niet.
De voorrem is stuk. Denk dat ik aan een nieuwe moet.



zoombare kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten